ANALIZA PRODUKTÓW - MLEKO KOKOSOWE.


Znajomi często pytają mnie o sprawdzone produkty, których jestem p e w n a. Nie ma takich. Każdy z nas musi liczyć na uczciwość producentów i być czujnym :) Jestem tym co jem, a ja nie chcę być sztuczna i niezdrowa. Dlatego, do perfekcji wypracowałam w sobie funkcję analizowania kupowanych produktów. 
Analizator produktów, którymi karmimy swoje ciało powinien być zawsze w gotowości. Jeżeli masz swój ulubiony, sprawdzony produkt, który kupujesz, znasz jego KRÓTKI SKŁAD,  to i tak, raz na jaki czas musisz ponownie go sprawdzić. Niejednokrotnie zawiodłam się na producencie, który wprowadził do obrotu produkt wysokiej jakości, a po czasie zmienił jego skład, licząc na to, że potani swoją produkcję, zarobi więcej, a konsument nie zorientuje się, że wciska mu się bubel. Apeluję ⇨ bądźmy czujni! :)
Najwięcej czasu zajęło mi znalezienie dobrego "mleka" kokosowego (napoju kokosowego). Jestem świadoma, że najlepsze mleko kokosowe, to takie, które samemu przygotuję w domu, ale nie zawsze znajduję na to czas. Z tego powodu posiłkuję się sklepowym produktem. Na rynku nie dotarłam do ideału. Jeżeli znaleźliście taki, bardzo proszę napiszcie mi o tym. Produkt idealny, to produkt z najkrótszym składem, bez dodatkowych składników (takich jak: sztuczne barwniki, emulgatory, stabilizatory, konserwanty) bez dodatku cukru (i jego podobnym) oraz ze składników pochodzenia z certyfikowanych upraw.

Moja lista sklepowych produktów ⇨ mleko kokosowe (vel napój kokosowy) ⇨


ECOMIL (1 L) - napój kokosowy. 

Skład: woda, mleko kokosowe*(8,5%), skrobia z tapioki*, lecytyna słonecznikowa, naturalny aromat kokosowy*, sól morska. *składniki pochodzące z kontrolowanych upraw ekologicznych.  
Dostępny w sklepach ze zdrową żywnością, stacjonarnych i internetowych. 
Cena około 11 zł.


COCOMI (1 L) - napój kokosowy. 

Skład: ekologiczny kokos (60%)*, woda, stabilizator guma guar* (*certyfikowany składnik ekologiczny). 
Dostępny w sklepach ze zdrową żywnością, stacjonarnych i internetowych. 
Cena około 16 zł.


ISOLA BIO (1 L) - napój ryżowo- kokosowy. 

Skład: woda, ryż* 17%, mleczko kokosowe* 4%, sól morska, naturalny aromat kokosowy*, (*organiczny). 
Do kupienia w Piotrze i Pawle lub w Tesco (w Tesco małe opakowanie po 250 ml). 
Cena około 23 zł.






ENER BIO (1 L) - napój ryżowo- kokosowy. 

Skład: woda, odtłuszczony miąższ orzecha kokosowego* 3,9%, ryż* 3,8%, olej słonecznikowy*, sól morska. * Z kontrolowanych upraw ekologicznych. 
Do kupienia w Rossmannie. 
Cena 15 zł.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz